ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها

ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها

ارزیابی عملکرد با DEA
ارزیابی عملکرد در نمایندگی‌های سایپا 
ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی عملکرد شرکت سایپا با تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی عملکرد نمایندگی‌های سایپا با DEA
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت سایپا
ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا
ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید
پایان نامه ارزیابی عملکرد

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها

 

 

 

هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

چکیده
صاحب‌نظران و محققین معتقدند که ارزیابی عملکرد موضوع اصلی در تمامی تجزیه و تحلیل‌های سازمانی محسوب می‌شود و تصور سازمانی که شامل ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد نباشد، عملاً غیرممکن به نظر می‌رسد. امروزه مدیریت خرید و عرضه در عملکرد عملیاتی و مالی به طور فزاینده‌ای مهم است. فشارهای رقابتی روزافزون در سرتاسر جهان، شرکت‌ها را وادار می‌سازد تا به دنبال خریدهای مطمئن و کم هزینه باشند. از آنجا كه تهيه و تدوين شاخص‌های مناسب جهت سنجش عملكرد در شيوه ارزيابي و در نيل به اهداف نقش بسزايي دارد، مدل تحليل پوششي داده‌ها به عنوان يكي از شناخته‌شده‌ترین روش‌های اندازه‌گیری كارايي و ارزيابي عملکرد سازمان‌ها می‌تواند مثمر ثمر باشد.

 

در این راستا پژوهش حاضر باهدف ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید، با استفاده از رویکرد DEA و به صورت مطالعه موردی در نمایندگی‌های سایپا صورت پذیرفته است. در این رابطه مطالعه ادبیات تحقیق در باب ارزیابی عملکرد، عرضه و خرید و مدیریت آن و همچنین تصمیم‌گیری‌های چندشاخصه، منجر به شناسایی و انتخاب تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها شده و در این راستا، مدل (سارانگا و موسر، 2010)، و شاخص‌های مرتبط با آن مشخص گردیده است و در جهت جمع‌آوری داده‌های لازم برای سنجش متغیرها از داده‌های واقعی، چک‌لیست‌ها و مصاحبه با کارشناسان مرتبط استفاده‌شده است. در این پژوهش 14 نمایندگی به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیده و با دو متغیر ورودی(تعداد خریداران استراتژیک  و تعداد تأمین‌کنندگان)و دو متغیر خروجی(درآمد ناخالص و سود ناخالص) کارایی مدیریت عرضه و خرید در هر  کدام از آن‌ها نسبت به یکدیگر مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج تحقیق نشان می‌دهند که نمایندگی‌های انزلی و آستانه با توجه به میزان ورودی و خروجی‌های تعیین‌شده در مدل، بالاترین سطح عملکرد را داشته‌اند و در نقطه مقابل نمایندگی‌های رشت و سیاهکل پایین‌ترین جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند. 

 

کلید واژه‌ها : ارزیابی عملکرد، مدیریت عرضه، مدیریت خرید، تحلیل پوششی داده ها
 

 

بیان مسئله
با توجه به شدت رقابت کنونی، شرکت‌ها مجبور به پاسخگویی سریع و دقیق به نیازهای مشتریان هستند تا از این طریق با جلب رضایت آن‌ها، موفقیت‌های خود را در بازارهایشان حفظ و بهبود بخشند. در این شرایط نقش تامین کنندگان و مباحث مرتبط با آن‌ها در مدیریت زنجیره تامین کنندگان از اهمیت فراوانی برخوردار گشته است. امروزه مدیریت خرید و عرضه در عملکرد عملیاتی و مالی به طور فزاینده‌ای مهم است. فشارهای رقابتی روزافزون در سرتاسر جهان، شرکت‌ها را وادار می‌سازد تا به دنبال خریدهای مطمئن و کم هزینه است و جهت نجات از رکود اقتصادی از طریق برتری عملیاتی، هزینه‌ها را کاهش دهند. امروزه یکی از بخش‌های اصلی هزینه‌ها صرف خرید می‌شود که به طور میانگین 40 تا 70% از ظرفیت فروش شرکت را نشان می‌دهد و از این رو حوزه بزرگی برای ایجاد مزیت‌های رقابتی، ارائه می‌دهد. بنابراین نقش امروزی مدیریت خرید و عرضه از یک فعالیت دفتری صرف به یک قابلیت با توانایی ساخت، توسعه و مدیریت پایگاه عرضه هم راستا با اهداف شرکت تبدیل شده است. به منظور توسعه این قابلیت‌ها، سازمان‌ها بهترین شیوه‌ها را در استخدام و تربیت نیروی کار را در مورد مدیریت عرضه و خرید را دنبال می‌کنند (سارانگا و موسر، 197:2010). 

در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها، با هدف کاهش هزینه‌ها به دنبال یافتن منابع مواد خام و سایر تدارکات در سراسر جهان هستند، کانال‌های توزیع و انتخاب و ارزیابی عملکرد تامین کنندگان مناسب در بین این کانال‌ها با توجه به محیط رقابتی امروزه بازارها، به ویژه در بازارهای صنعتی باعث شده تا زنجیره تامین کالاهای صنعتی و انتخاب تامین کنندگان مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. در نتیجه نقش مدیریت عرضه  و خرید به طور قابل‌ملاحظه‌ای گسترش‌یافته و تأثیر آن بر عملکرد شرکت‌ها توجه قابل‌ملاحظه‌ای از مدیران ارشد و مطالعات دانشگاهی را به خود اختصاص داده است (ایلرام و همکاران، 2002). 
از آنجا كه تهيه و تدوين شاخص‌های مناسب جهت سنجش عملكرد و استفاده از الگوي مناسب در شيوه ارزيابي و در نيل به اهداف نقش بسزايي دارد، مدل تحليل پوششي داده‌ها  به عنوان يكي از شناخته‌شده‌ترین روش‌های اندازه‌گیری كارايي و ارزيابي عملکرد سازمان‌ها می‌تواند مثمر ثمر باشد و نقصان روش‌های ارزيابي عملكرد فعلي را مرتفع كند مدل تحليل پوششي داده‌ها می‌تواند تصوير جامعي از عملكرد سازمان‌ها ارائه كند. 
 

 

 

 

فهرست مطالب 
چکیده    1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه    3
1-2بیان مسئله    4
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق    5
1-4 هدف تحقیق    5
1-5 فرضیه  تحقیق    6
1-6 سؤال تحقیق    6
1-7 چارچوب  نظری تحقیق    6
1-7-1 تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها    7
1-7-1-1 محرک‌های عملکرد مدیریت عرضه و خرید    7
1-7-1-2 خروجی عملکرد شرکت    7
1-8 روش گردآوری اطلاعات    7
1-9 قلمرو تحقیق    7
1-9-1 قلمرو موضوعی    7
1-9-2 قلمرو مکانی    7
1-9-3 قلمرو زمانی    7
1-10 جامعه آماری    8
1-11 نمونه آماری    8
1-12 تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی    8
1-12-1ارزیابی عملکرد    8
1-12-2 واحدهای تصمیم‌گیری    8
1-12-3 تحلیل پوششی داده    8
1-12-4 نهاده‌ها    8
1-12-5 ستانده‌ها    9
1-12-6 بازده به مقیاس    9
1-13 فرآیند اجرای تحقیق    9
1-14 جمع‌بندی    10

فصل دوم: ارزیابی عملکرد2-1 ارزیابی عملکرد    132-1-1 مقدمه    13
2-1-2  تاریخچه ارزیابی عملکرد    13
2-1-3 تعریف ارزیابی عملکرد    14
2-1-4 اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد    15
2-1-5 فرآیند ارزیابی عملکرد    16
2-1-6 انواع مدل‌های ارزیابی عملکرد    18
2-1-6-1 مدل اسكور    18
2-1-6-2 مدل تعالي عملكرد سازماني اروپا      18
2-1-6-3  مدل کارت امتیازی متوازن    19
2-1-6-4 مدل ارزیابی عملکرد 360 درجه    19
2-1-6-5 مدل برتری سازمانی    20
2-1-6-6 مدل تحلیل پوششی داده‌ها    20
2-1-7 ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ارزیابی    20
2-2 مقدمه    222-2-1 مدیریت خرید    232-2-1-1چه کالایی باید خرید شود؟    24
2-2-1-2چقدر باید خرید کرد؟    24
2-2-1-3 چه موقع باید خرید نمود؟    25
2-2-1-4 از کجا باید خرید شود؟    25
2-2-1-5 با چه نرخی باید خرید کرد؟    25
2-2-2 مدیریت(زنجیره) عرضه(تأمین)    26
2-2-3 مدیریت عرضه و خرید    27
2-2-4 اهمیت عملکرد مدیریت عرضه و خرید    28
2-2-5 تأثیر مدیریت عملکرد مدیریت عرضه و خرید در عملکرد مالی شرکت‌ها    29
2-2-5-1 تعداد مدیران و خریداران استراتژیک    30
2-2-5-2 تعداد تأمین‌کنندگان    30
2-2-6 تأثیر محرک‌های عملکرد  مدیریت عرضه و خرید در نتایج مدیریت عملکرد عرضه و خرید    30
2-2-6-1 صرفه‌جویی در هزینه‌ها    30
2-2-6-2 همکاری‌های عملکردی    31
2-2-6-3 مدیریت عملکرد تأمین‌کننده    31
2-2-7 تبدیل نتایج عملکرد مدیریت عرضه و خرید به عملکرد مالی شرکت    31
2-2-8 روش‌های مختلف انتخاب رویکرد ارزیابی مدیریت عرضه و خرید    32
2-2-8-1مدل‌های تصمیم‌گیری در زمینه شناسایی و صلاحیت تأمین‌کنندگان مناسب (انتخاب اولیه)    32
2-2-8-2 مدل‌های تصمیم‌گیری در مرحله انتخاب نهایی    33
2-3 مقدمه    432-3-1 تحلیل پوششی داده‌ها    432-3-2 تاریخچه مدل تحلیل پوششی داده‌ها    44
2-3-3 ماهیت ورودی و خروجی در مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها    44
2-3-4 راهکارهای بهبود واحدهای ناکارا در مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها    45
2-3-4-1 ماهیت ورودی محور    45
2-3-4-2 ماهیت خروجی محور    45
2-3-5 ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل تحلیل پوشششی داده‌ها    46
2-3-6 مدل‌های پایه‌ای تحلیل پوششی داده‌ها    46
2-3-6-1 مدل نسبت CCR    47
2-3-6-2 مدل مضربی CCR ورودی محور    47
2-3-6-3 مدل پوششی CCR ورودی محور    48
2-3-6-4 مدل مضربی CCR خروجی محور    48
2-3-6-5  مدلBCC   1    48
2-3-6-6 مدل جمعی    49
2-3-7 نقاط قوت و مزاياي تحلیل پوششی داده‌ها    50
2-4 پیشینه تحقیق    53

فصل سوم: روش تحقیق
3-1 مقدمه    56
3-2 روش تحقیق    56
3-3 جامعه آماری    56
3-4 نمونه آماری    57
3-4-1 روش نمونه‌گیری    57
3-5 فرآیند اجرایی پژوهش    58
3-6 چارچوب  نظری تحقیق    59
3-6-1 عملیاتی کردن متغیرهای تحقیق    60
3-6-1-1 محرک‌های عملکرد مدیریت عرضه و خرید    60
3-6-1-2 خروجی عملکرد مالی شرکت    60
3-7 روش‌های گردآوری اطلاعات    60
3-8 تکنیک‌های آماری مورد استفاده    60
3-8-1 تحلیل پوششی داده‌ها    60
3-8-2 نرم افزار LINGO    62
3-8-3 روش اندرسون- پترسون1(AP)    62
3-9 جمع بندی    63

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه    65
4-2 کارآیی حاصل از حل مدل    65
4-3 تجزیه و تحلیل نتایج کارآیی    67
4-3-1 کل نمایندگی‌های رشت    68
4-3-2 نمایندگی بندر انزلی    70
4-4 نتایج روش اندرسون- پترسون    74
4-5 جمع بندی    74

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 
5-1 مقدمه    76
5-2 بررسی نتایج تحقیق و پیشنهادات    76
5-3 پیشنهاداتی برای محققان آینده    78
5-4 محدودیت‌های پژوهش    79

فهرست منابع و مأخذ    

فهرست جداول 
جدول2-1 تمایز دیدگاه‌های سنتی و نوین در ارزیابی    14
جدول 2- 2  مقایسه تطبیقی مدل‌های مختلف تحلیل پوششی داده‌ها    49
جدول 4-1 میزان کارآیی حاصل از حل مدل CCR خروجی محور    66
جدول 4-2 تجزیه و تحلیل میزان کارایی و مقایسه با واحد مرجع مجازی    72

فهرست نمودارها 
نمودار 1-1 فرآیند اجرای تحقیق    9
نمودار 4-1 نمودار کارایی    67

فهرست اشکال 
شکل شماره 1-1: چارچوب نظری تحقیق    6
شکل 2-1 فرآیند ارزیابی عملکرد    17
شکل 2-2 مدیریت خرید    26
شکل 2-3 ماهیت ورودی و خروجی در DEA    45
شکل شماره 3-1 چارچوب نظری تحقیق    59
نمودار 4-1 نمودار کارایی    67

 

 

ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه چابکی سازمانی پایان نامه توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان برای تحقق…

پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر مبانی برنامه ریزی شهری تألیف دکتر اسماعیل شیعه

پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر مبانی برنامه ریزی شهری تألیف دکتر اسماعیل شیعه کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر مبانی برنامه ریزی شهری تألیف دکتر اسماعیل شیعه پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر مبانی برنامه ریزی شهری…

فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک

فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک کلمات کلیدی : مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب…

پروپوزال ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی

پروپوزال ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی میزان تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر میزان بكارگیری فناوری اطلاعات بر…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و مولفه های آن

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و مولفه های آن مبانی نظری هوش هیجانی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی پیشینه تحقیق هوش هیجانی ادبیات نظری هوش هیجانی فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شرطی سازی ارزشی 56 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شرطی سازی ارزشی 56 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری شرطی سازی ارزشی ادبیات نظری شرطی سازی ارزشی چارچوب نظری شرطی سازی ارزشی فصل دوم پایان نامه شرطی سازی ارزشی دانلود مبانی نظری شرطی سازی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت پیشینه ترک خدمت مبانی نظری ترک خدمت ادبیات نظری ترک خدمت چارچوب نظری ترک خدمت پیشینه تحقیق ترک خدمت پیشینه پژوهش ترک خدمت پیشینه داخلی ترک خدمت پیشینه خارجی ترک خدمت فصل دوم…

موجبات پیدایش غرر در معامله

موجبات پیدایش غرر در معامله غرر در مبيع غرر در ثمن غرر در معامله ارکان غرر در معامله غرر در شرط معامله پایان نامه غرر در معامله چگونگی رفع غرر از مورد معامله غرر از جهت اوصاف مورد معامله ضابطه…

پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری هندریکسون ترجمه پارسائیان با موضوع گزارش کردن اثرهای ناشی از تغییر قیمت

پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری هندریکسون ترجمه پارسائیان با موضوع گزارش کردن اثرهای ناشی از تغییر قیمت دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری هندریکسون ترجمه پارسائیان با موضوع گزارش کردن اثرهای ناشی از تغییر قیمت ماهیت تغییر قیمتها…

بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی از نگاه معلمین تهرانی

بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی از نگاه معلمین تهرانی مدیریت ریسک روابط انسانی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی ریسك پذیری مدیران در مدارس بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی از نگاه معلمین تهرانی دانلود پایان نامه…

بررسی نظریه های سبک های هویت

بررسی نظریه های سبک های هویت کلمات کلیدی : تغییر هویت در نوجوانی مدل های شکل گیری هویت تحقیق کامل سبکهای هویت شکل گیری هویت در نوجوانی تحقیق در مورد سبک های هویت نظریه های سبک های هویت پایان نامه…

تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانشگاه

تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانشگاه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانشگاه آموزش تجزیه و تحلیل صورتهای مالی پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانلود مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانلود مقاله تحلیل صورتهای…

تبیین رابطه بین مدیریت سود و کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

تبیین رابطه بین مدیریت سود و کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حسابداری کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه حسابداری مدیریت سود سود و کیفیت بورس اوراق بهادار بورس تهران دوره تصدی حسابرس بورس اوراق…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت درآمد عملياتي دانلود رایگان پاورپوینت درآمد عملياتي استاندارد حسابداري شماره…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی 33 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی 33 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی ادبیات نظری هوش هیجانی چارچوب نظری هوش هیجانی پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه پژوهش هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه…

بررسی نقش عوامل طبیعی موثر بر روند توسعه فیزیکی شهرستان شهریار

بررسی نقش عوامل طبیعی موثر بر روند توسعه فیزیکی شهرستان شهریار عوامل گسترش شهرها اقلیم شهریار از نظر تقسیم بندی اقلیمی کوپن گروه زمین های آبرفتی شهریار علل رواج شهرنشینی و پیدایش شهرهای بزرگ روند توسعه فیزیکی شهرستان شهریار عوامل…

ترجمه تعدادی از داستانهای کتاب Oral Reproduction Of Stories 1

ترجمه تعدادی از داستانهای کتاب Oral Reproduction Of Stories 1 کلمات کلیدی : ترجمه تعدادی از داستانهای کتاب Oral Reproduction Of Stories 1 رفتن به سایت اصلی ترجمه تعدادی از داستانهای کتاب Oral Reproduction Of Stories 1 ترجمه ها شامل…

پایان نامه کارشناسی اطلاعات عملیات با عنوان بررسی عملکرد رادار مونو پالس در محیط جنگ الکترونیک

پایان نامه کارشناسی اطلاعات عملیات با عنوان بررسی عملکرد رادار مونو پالس در محیط جنگ الکترونیک بررسی توانایی گیرنده ECM در آشکار سازی رادار رادار جنگ الکترونیک دانلود پایان نامه رادار مونو پالس دانلود پایان نامه عملکرد رادار مونو پالس…

اهمیت و کاربرد برنامه ریزی منابع سازمان و لزوم پیاده سازی آن در سازمان

اهمیت و کاربرد برنامه ریزی منابع سازمان و لزوم پیاده سازی آن در سازمان برنامه ریزی منابع سازمان انواع روشهای پیاده سازی ERP لزوم پیاده سازی ERP در سازمان اهمیت و کاربرد برنامه ریزی منابع سازمان و لزوم پیاده سازی…

پاورپوینت مکتب متعارف کينزي در اقتصاد

پاورپوینت مکتب متعارف کينزي در اقتصاد کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد کلان پاورپوینت مکتب متعارف کينزي در اقتصاد مکتب متعارف کينزي ايده هاي برجسته در مکتب متعارف کينزي مدل IS-LM بازار کالا و منحني IS بازار پول و منحني LM…

جغرافیای تاریخی و طبیعی کلاردشت با نگاهی به سفال های آن

جغرافیای تاریخی و طبیعی کلاردشت با نگاهی به سفال های آن موقعیت جغرافیایی کلاردشت پیشینه تاریخی کلاردشت موقعیت جغرافیایی تپۀکلار پیشینه سفالگری در ایران سفال تپه کلار خصوصیات سفال تپه کلار تزئینات سفال تپه کلار سفال سدۀ های نخستین اسلامی…

پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پورکبیریان با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پورکبیریان با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری شغلی دانلود پرسشنامه سازگاری شغلی پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پرسشنامه سازگاری شغلی پورکبیریان نمره گذاری پرسشنامه سازگاری شغلی پورکبیریان روایی و پایایی پرسشنامه سازگاری…

شرایط صحت شرط ضمن عقد و اثرات آن

شرایط صحت شرط ضمن عقد و اثرات آن کلمات کلیدی : شرط ضمن عقد نواع شرط ضمن عقد اثر شرط ضمن عقد شروط ضمن عقد در قانون مدنی ضمانت اجرایی شروط ضمن عقد ماهيت حقوقي شرط ضمن عقد تحقیق در…

دانلود پاورپوینت خواص یادگیری بر پایه نمونه و بیان مثالهای کاربردی

دانلود پاورپوینت خواص یادگیری بر پایه نمونه و بیان مثالهای کاربردی یادگیری بر پایه نمونه دسته بندی کننده الگوی NN الگوریتمهای یادگیری افزایشی خواص سیستم های یادگیری بر پایه نمونه خواص یادگیری بر پایه نمونه و بیان مثالهای کاربردی دانلود…

مبانی نظری ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

مبانی نظری ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر استفاده از الگوی مناسب استراتژیک تغییر برای افزایش…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *