مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات‎ ‎بیشترهمیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال‎ ‎بین‎ ‎ارتباطات موثر وتعارض‎ ‎بین فردی‎ ‎درتاثیر بررضایت

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات‎ ‎بیشترهمیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال‎ ‎بین‎ ‎ارتباطات موثر وتعارض‎ ‎بین فردی‎ ‎درتاثیر بررضایت

ارتباطات موثر
خریدار وفروشنده
فعل و انفعال بین ارتباطات
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروشگاه ساز فایل
مقاله ترجمه شده
دانلود مقاله ترجمه شده
مقالات ترجمه شده
انجام ترجمه مقاله
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت

رفتن به سایت اصلی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات‎ ‎بیشترهمیشه بهترنیست؟

فعل و انفعال‎ ‎بین‎ ‎ارتباطات موثر وتعارض‎ ‎بین فردی‎ ‎درتاثیر بررضایت

 

 

عنوان انگلیسی : 

More communication is not always better?

The interplay between effective communication and interpersonal conflict in influencing satisfaction

 

 

دانلود مقاله اصلی

 

 

چکیده :

ارتباط موثر در سطوح شخصیتی نقش مهمی در توسعه بلند مدت رابطه خریدار و فروشنده دارد ، اما روند ‏ارتباطات بین فردی ممکن است با توجه به تعامل رویکرد بین دو طرف تعارض ایجاد کند. مطالعه حاضر ‏با هدف بررسی تأثیر متقابل بین ارتباط موثر و در گیری بین فردی بر رضایت را بررسی می کند که ‏سطح بالایی از ارتباط موثر با تاثیر منفی در رضایت نه تنها کاهش می یابد ، بلکه تاثیر مثبت آن را ‏مورد هجوم قرار می دهد.

 

اطلاعات حاصل از داده های به دست آمده از 298 پایلوت نشان داد که افزایش ‏ارتباط موثر ، اثرات منفی تعارض در رضایت را کاهش داده ، اما اثرات مثبت تعارض کار بر رضایت نیز ‏کاهش می دهد‎. ‎بنابراین، ارتباطات موثر برای بهبود رضایت خریداران مفید است، اما در زمان تعارض ‏کار، همراه با سطوح پایین تعارض  ، یک فاکتور بسیار مهم در بهره وری موثر، ارتباطاتاست.‏

 

 

کلیدواژه ها:

ارتباطات موثر

خریدار وفروشنده

فعل و انفعال بین ارتباطات

 

 

مقدمه :

در یک رابطه بلند مدت مابین خریدار وفروشنده طبیعت این رابطه با تکیه بر هنجارها و ارزش های ‏مشترک رقم می خورد. ارتباطات نقش بسیار حیاتی در توسعه ی روابط دارد .و همچنین برای توسعه ی ‏ارزش ها و برای هماهنگی فعالیت وبه اشتراک گذاشتن آنها مهم است. علاوه بر این در برقراری ارتباطات ‏نشان داده شده است که افزایش رضایت خریدار باعث افزایش اعتماد به نفس فروشنده و صداقت او می ‏شود. 

 

به عنوان یک نتیجه می توان گفت که این اتفاق هزینه ی معامله را کاهش می دهد. رابطه طولانی ‏مدت بین خریدار وفروشنده اهمیت ویژه ای در ارتباطات دارد به این معنی که درجه وکیفیت تبادل ‏اطلاعات بالا رفته ودر حقیقت کلید این موضوع می باشد. ارتباط موثر می تواند توسعه ی مشترک چشم ‏اندازها وکاهش ریسک وکاهش عدم اطمینان را دربرداشته باشد. همچنین انتظارات را منطقی وسوء تفاهم ‏هارا از بین می برد. 

 

در رابطه با منابع روابط مابین خریدار وفروشنده برخی تحقیقات در دو سطح سازمانی ‏وشخصی گزارش شده است. که در نتایج آنها برقراری ارتباط موثر به طور قابل توجهی کیفیت رابطه ‏بافروشنده مانند اعتماد،تعهد ورضایت را تحت تاثیر قرار داده است. بااین حال این روند ممکن است ‏دارای تعارض هایی نیز باشد. به طور خاص می توان گفت که تفاوت در دیدگاه ها، ایده ها ونظرات وجود ‏دارد. که نوعی تعارض فردی به حساب می آید. تحقیقات نشان داده است که ارتباطات کمک موثری در ‏حل وفصل اختلافات وکاهش تعارضات منفی در خربدار می کند. این به آن معنا نیست که میزان زیاد ‏ارتباط موثر همیشه همراه با کاهش درگیری های بین فروشنده وخریدار می باشد. 

 

گر چه این تضاد ‏وجود دارد، اما اطلاعات به اشتراک گذاشته شده ومشورت وارزیابی دقیق میزان صدمات آنرا کاهش می ‏دهد بنابراین بهره وری خریدار بالا خواهد رفت. اما زمانی که عدم مشورت برای انجام یک معامله وجود ‏داشته باشد این به نوبه خود باعث کاهش سطح رضایت خریدار نسبت به فروشنده خواهد شد.علاوه ‏براین پیشنهاد می کنند که که ارتباطات درمیان گروه های مخالف باید به صورت تدریجی شروع شده ‏ومشترکات آنها پیدا شود . علاوه براین ، این فرآیند توسعه ی روابط را بسیار طولانی تر خواهد نمود.‏

 

 

 

فهرست مطالب :

چکیده :‏ ‏2‏

کلمات کلیدی :‏ ‏2‏

مقدمه:‏ ‏2‏

‏2- نظریه ها وفرضیه ها:‏ ‏4‏

‏1-2رضایت مندی :‏ ‏4‏

‏2-2 تعارض بین فردی:‏ ‏5‏

‏3-2 اثرات کاهش ارتباط موثر:‏ ‏6‏

‏3-روشها‎:‎ ‏8‏

‎3-1‎‏: نمونه اطلاعات جمع آوری شده ‏‎:‎ ‏8‏

جدول1 آیتم های اندازه گیری و ارزیابی اعتبار ‏9‏

‏4- نتایج:‏ ‏12‏

‏4-1 ارزیابی مدل:‏ ‏12‏

‎4-2 ‎‏  آزمون فرض :‏ ‏12‏

جدول 2 ماتریس همبستگی ‏‎(n=298)‎ ‏13‏

جدول3 رگرسیون رضایت ‏14‏

‎4-3‎‏ تجزیه تحلیل تکمیلی:‏ ‏15‏

جدول4استاندارد ساختاری برآورد پارامتر معادله ‏16‏

‏5-نتیجه گیری و پیشنهادات :‏ ‏17‏

‏6- مفاهیم مدیریتی :‏ ‏19‏

‏7- محدودیت ها جهت تحقیقات آینده:‏ ‏19‏

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هویت سازمانی 75 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هویت سازمانی 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه…

بررسی تعیین میزان ریسک پذیری مدیران در مدارس

بررسی تعیین میزان ریسک پذیری مدیران در مدارس مدیریت ریسك ریسک پذیری مدیران دانلود پایان نامه ریسک پذیری مدیران مدارس بررسی تعیین میزان ریسک پذیری مدیران در مدارس دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی رفتن به سایت اصلی…

پرسشنامه استاندارد رفتار خرید مصرف کننده محقق ساخته شده

پرسشنامه استاندارد رفتار خرید مصرف کننده محقق ساخته شده پرسشنامه رفتار خرید مصرف کننده دانلود پرسشنامه رفتار خرید مصرف کننده سوالات پرسشنامه رفتار مصرف کننده پرسشنامه استاندارد رفتار مصرف کننده دانلود پرسشنامه رفتار مصرف کننده پرسشنامه رفتار مشتری پرسشنامه رفتار…

استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده

استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده مبتنی بر مولفه برنامه های کاربردی محیط های توزیع شده برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه گذاشتن برنامه های کاربردی مبتنی در محیط های توزیع شده دانلود پاورپوینت…

پاورپوینت روشهاي برقراري ارتباط مؤثر

پاورپوینت روشهاي برقراري ارتباط مؤثر پاورپوینت روشهاي برقراري ارتباط مؤثر تحقیق روشهاي برقراري ارتباط مؤثر روشهاي برقراري ارتباط مؤثر ارتباط چيست اهميت ارتباط عناصر اصلي ارتباط اجزاي ارتباط گوش دادن اهداف گوش دادن خصوصيات گوش دادن فعال توصيه هایي براي…

بررسی اثرات برنامه های جهاد کشاورزی بر مهاجرت روستاییان (آپدیت شده)

بررسی اثرات برنامه های جهاد کشاورزی بر مهاجرت روستاییان (آپدیت شده) توسعه روستایی مهاجرت روستاییان اثرات برنامه های جهاد کشاورزی بر مهاجرت دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد توسعه روستایی دانلود پایان نامه ارشد توسعه روستایی بررسی اثرات برنامه های جهاد…

پرسشنامه بررسی ارتباط بین شبكه های اجتماعی با اعتماد اولیه مشتریان به بانكداری الكترونیك

پرسشنامه بررسی ارتباط بین شبكه های اجتماعی با اعتماد اولیه مشتریان به بانكداری الكترونیك پرسشنامه یكپارچگی وب سایت پرسشنامه شبكه های اجتماعی پرسشنامه اعتماد به مشتریان پرسشنامه بانكداری الكترونیكی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی ارتباط بین شبكه…

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات آنلاین بورس

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات آنلاین بورس پرسشنامه سیستم معاملات بر خط بورس پرسشنامه آنلاین تریدینگ پرسشنامه پذیرش خدمات الكترونیكی پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات بر خط بورس پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش آنلاین تریدینگ رفتن…

بررسی عوامل و مولفه های تعصب ورزی

بررسی عوامل و مولفه های تعصب ورزی کلمات کلیدی : ریشه های تعصب عوامل تعصب ورزی نظریه های تعصب انواع و اقسام آن تعصب مولفه های تعصب ورزی رابطه تعصب با خلاقیت رابطه تعصب با عزت نفس پایان نامه تعصب…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 61 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه…

مبانی نظری سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی

مبانی نظری سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی کلمات کلیدی : سنجش کیفیت زندگی مبانی نظری کیفیت زندگی عینی مبانی نظری کیفیت زندگی ذهنی مبانی نظری کیفیت زندگی شهری مبانی نظری ارتقاء کیفیت زندگی سنجش…

ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC

ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC ایستگاه تقویت فشار گاز طراحی سیستم های کنترل كنترل كننده منطقی قابل برنامه ریزی ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC طراحی سیستم های ابزار…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه داخلی پرخاشگری پیشینه خارجی پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری در کودکان…

نمونه روش اجرایی انبارداری و مدیریت انبارها

نمونه روش اجرایی انبارداری و مدیریت انبارها انبارداری دانلود مقاله انبارداری دانلود مقاله مدیریت انبار دانلود مقاله روش اجرایی انبارداری روش اجرایی انبارداری و مدیریت انبارها رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت نمونه روش اجرایی انبارداری و مدیریت…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی مبانی نظری تنیدگی دانلود مبانی نظری تنیدگی پیشینه تنیدگی پیشینه تحقیق تنیدگی ادبیات نظری تنیدگی فصل دوم پایان نامه تنیدگی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی ادبیات و مبانی نظری تنیدگی رفتن به سایت…

پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه

پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه دانلود پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه اجزای اصلی یک قرارداد بیمه توافق بیمه ای خطرهای استثنا شده اموال مستثنی شده دلایل استثنا تعریف بیمه گذار فرانشیز ها اهداف فرانشیز فرانشیز ها در بیمه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق ادبیات نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات مدیریت جلسات تعريف‌ جلسه‌ خصوصيات جلسه ضرورت برگزاری جلسات انواع‌ جلسه‌ مراحل برنامه ريزي و كنترل جلسه اركان‌ جلسه‌ و وظايف‌ آنها وظايف رئيس جلسه رفتن به سایت اصلی…

نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت روان مادران

نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت روان مادران کلمات کلیدی : پایان نامه درباره سلامت روانی پایان نامه سلامت روان مادران دانلود پایان نامه سلامت روان مادران فصل 3 پایان نامه روانشناسی نمونه فصل سوم پایان نامه…

تفاوت زن و مرد در دیه و قصاص و بررسی آن از نگاه شیعه

تفاوت زن و مرد در دیه و قصاص و بررسی آن از نگاه شیعه دیه قصاص تفاوت زن و مرد در دیه تفاوت زن و مرد در قصاص قصاص در فقه شیعه دیه در فقه شیعه دانلود مقاله تفاوت زن…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی پیشینه تحقیق هوش فرهنگی پیشینه داخلی هوش فرهنگی پیشینه خارجی هوش فرهنگی پیشینه پژوهش هوش فرهنگی پیشینه نظری…

پاورپوینت استراتژی های رایج در سطوح سازمان

پاورپوینت استراتژی های رایج در سطوح سازمان پاورپوینت استراتژی های رایج در سطوح سازمان استراتژی های رایج در سطوح سازمان سطوح استراتژی در سازمان استراتژی در سطح کل سازمان انواع استراتژی هدایتی استراتژی پرتفولیو ماتریس گروه مشاوران بوستون ماتریس نمایشگر…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته صنایع دستی با عنوان مروری بر تزیینات معماری مسکونی ایران (قاجار و اوایل پهلوی)

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته صنایع دستی با عنوان مروری بر تزیینات معماری مسکونی ایران (قاجار و اوایل پهلوی) تزیینات معماری تزیینات معماری مسکونی تزیینات معماری مسکونی ایران تزیینات خانه های قاجار و پهلوی تزیینات معماری مسکونی دوره قاجار تزیینات…

پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بانکی با عنوان حجم معامله بعنوان نماینده ای برای سایراطلاعات دررابطه بین سود و بازده

پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بانکی با عنوان حجم معامله بعنوان نماینده ای برای سایراطلاعات دررابطه بین سود و بازده حجم معامله رابطه سود و بازده دانلود پایان نامه حجم معامله حجم معامله بعنوان نماینده ای برای سایراطلاعات دررابطه بین…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه های آن 44 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه های آن 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس تنهایی و دیدگاه های آن مبانی نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *