چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

مبانی نظری عملکرد تحصیلی
دانلود مبانی نظری عملکرد تحصیلی
پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
ادبیات نظری عملکرد تحصیلی
فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
ادبیات و مبانی نظری عملکرد تحصیلی

رفتن به سایت اصلی

دانلود تحقیق رشته روانشناسی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 مقدمه:

بخش اول: گستره نظری مسأله مورد پژوهش

بخش دوم: بررسی پیشینه مطالعاتی

    در بخش اول که گستره نظری مسأله مورد پژوهش را در بر می‎گیرد، پژوهشگر سعی دارد پیشنه نظری مسأله مورد پژوهش را مطرح نماید. ابتدا به عملکرد تحصیلی و درگیری والدین در امور تحصیلی وو سپس سبک های فرزند پروری، پرداخته می‎شود و درادامه به رابطه بین این عوامل اشاره می‎شود. و در بخش دوم به بررسی پیشینه مطالعاتی پژوهش حاضر پرداخته می‎شود.

 

 

 

 عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از:

1.عوامل فردی: هدف، انگیزه، هوش، توجه، برنامه‎ریزی، ابعاد شخصیتی و آمادگی جسمی و روانی

2.عوامل خانوادگی و اجتماعی: شرایط عاطفی و امنیت خانواده، شرایط اجتماعی و اقتصادی، تحصیلات و سطح فرهنگ خانواده، تعداد اعضای خانواده و سبک والدینی.

3.وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده

 

چندین مطالعه به شرایط اقتصادی– اجتماعی خانواده (هوی ، 2005)، سطوح آموزشی والدین، منابع آموزشی در خانه (مولیس ،2000)، زبان رایج در خانه در مقابل زبان آزمون(هوی،  2002) به عنوان  عواملی که می‌توانند واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین کنند، اشاره کرده اند(مهدوی، 1384).

گزارش کلمن تحت عنوان برابری فرصت تحصیلی در سال 1966 نشان داد که تجهیزات مدارس اثر قاطعی بر پیشرفت دانش آموزان ندارد  و کیفیت معلمان نیز دارای اهمیت چندانی نیست در عوض این وضعیت خانواده است که اثر تعیین کننده  ای بر عملکرد درسی دانش آموزان دارد(بیکر ،  ترجمه نایبی، 1385). کول (1990) وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانواده را مهمترین  عامل پیش بینی کننده دانسته است(هوی، 2005).

 

میلون  (2002) نشان داد که عامل وضعیت اقتصادی – اجتماعی  متغیر پیش بین قابل اعتمادی برای عملکرد مدرسه ای است. میلون نشانگرهایی چون دانش آموزانی که غذای مدرسه را صرف نمی کنند و یا غذاهای ارزان قیمت  خریداری می کنند و دانش آموزان تک والد و میزان درآمد سالانه والدین را  معرفی کننده متغیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی  در نظر گرفت و نتایج تحقیق میلون نشان داد  متغیر دانش آموزانی که غذای مدرسه را صرف نمی کنند و یا غذای ارزان قیمت می خرند، قوی ترین پیش بینی کننده نمرات پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود. ترکیب متغیرهای فوق قدرت پیش بینی نمره ها را  افزایش می داد. پاورز (2003) نیز در تحقیقی که علاوه بر متغیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی ، متغیرهای میزان تحصیلات معلمان و  سابقه تدریس معلمان را  برای پیش بینی عملکرد دانش آموزان در نظر گرفته بود و متغیرهای مربوط به وضعیت اقتصادی – اجتماعی  که در نظر گرفته بود، شبیه متغیرهای آزمون شده میلون بود ، نیز به این نتیجه دست یافت که وضعیت اقتصادی – اجتماعی 57% از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین می کند. اکپالا و اسمیت (2001) نیز نشان دادند که ارتباط منفی و معنی داری بین عملکرد تحصیلی و وضعیت اقتصادی – اجتماعی وجود دارد (وولسی ، 2006).

 

پاپاناستازی (2002) در تحقیق خود در کشور قبرس بین رابطه وضعیت اقتصادی  – اجتماعی پایین و پیشرفت ریاضی رابطه منفی به دست آورده است. وی همچنین ذکر کرده است که در آمریکا و ژاپن نیز مشابه این نتیجه گزارش شده است.بعضی محققان به رابطه وضعیت اقتصادی اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش نسبت به یادگیری نیز تحقیقاتی انجام داده اند. مارکولیدز، هک و پاپاناستازی (2005) نشان دادند که دانش آموزان با موقعیتهای اقتصادی– اجتماعی بالاتر، نگرش مثبت تری نسبت به یادگیری ریاضیات دارند.

 

 

 

4.عوامل آموزشگاهی:مهارت معلمان، شرایط آموزشی و امکانات مطلوب تحصیلی، تعداد دانش‎آموزان کلاس و ترکیب آن‎ها، متناسب بودن هدف‎ها و محتوای برنامه‎ها با نیازها، استعدادها و علایق دانش‎آموزان، متناسب بودن مقررات، کتاب‎های درسی و مواد آموزشی، تسهیلات مدرسه و انتظارات مدرسه از دانش‎آموزان( بیابانگرد، 1382).

5. جنس: تحقیقات نشان می‎دهد که جنس رابطه چندانی با پیشرفت تحصیلی ندارد. با وجود این میانگین نمرات پسران در دروسی مانند ریاضی و توانایی‎های فضایی نسبت به دختران از سطوح بالایی برخوردار است ( هایدا و همکاران 1990 و هلپون، 1996، نول  و هدکس ، 1998).

 

هالپرن (2000) عنوان می‎کند که تفاوت میان توانایی‏های کلامی و فضایی در بین مردان و زنان چندان درست نیست و این تفاوت‎ها  در حوزه‎های کوچکی از استعدادهای فضایی و کلامی می‎باشد و در تحقیقات اخیر با استفاده از تست‎های استاندارد شده، نشان دهنده بهبود توانایی زنان در تکالیف فضایی می‎باشد( لینور ، دیویس ، اکلس ، 2003).

 

2-2-1-3.  ویژگی‎های‎شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی:

موفقیت در تحصیل نقش مهمی را در ایجاد فرصت‎های آینده دانش‎آموزان دارد. آموزش خوب و قوی می‎تواند همزمان هم ناظر به آینده بوده و هم از تجارب و یافته‎های گذشته بهره ببرد. در واقع آموزش مؤثر بین آینده، حال و گذشته ارتباط ایجاد می‎کند. هر کسی برای تأثیر گذاشتن روی دیگران نیاز به یادگیری خوب دارد و این مستلزم بهره گیری از آموزش قوی است (بریتزمن، 2003). محققان دریافته‎اند که موفقیت در تحصیل و پیشرفت در این زمینه تنها در نتیجه هوش و امکانات سخت افزاری موجود در محیط نیست بلکه آنچه نقش مهمی در این زمینه ایفا می‎کند جنبه‎های روانی و روانشناختی افراد همانند ابعاد شخصیتی و سبک‎های یادگیری است( بوساتو و همکاران، 2000، پرموزیک، 2003). به عنوان مثال کتل عنوان می‎کند که در گستره موفقیت تحصیلی شخصیت نقش بزرگتری را نسبت به هوش بازی می‎کند. بر طبق نظر اکرمن، تئوری PPKI  ادعا می‎کند که صفات شخصیتی نقش مهمی در رشد و توسعه دانش و آگاهی فرد، راهنمایی و چگونگی رویارویی با محرک‎ها را بازی می‎کند. این نظریه عنوان می‎کند که عوامل غیر عقلانی مانند صفات شخصیتی  و سبک‎های یادگیری به طور معناداری با پیشرفت تحصیلی در آمیخته است.

 

پرداختن به ارتباط بین ویژگی‎های شخصیتی و موفقیت تحصیلی هم ارزش تئوریکی داشته و هم سودمندی بالینی دارد. از نطر بالینی می‎تواند ارتباط ویژگی‎های شخصیتی با دستاوردهای زندگی واقعی، بخصوص عملکرد تحصیلی را تعیین کند. از نظر تئوریک نیز می‎تواند مصاحبه یا پرسش‎نامه‎ای را برای پیش‎بینی عملکرد تحصیلی از روی ویژگی‎های شخصیتی ایجاد کند که نتایج مهمی را در طراحی مناسب هر سیستم آموزشی به دنبال خواهد داشت( پرموزیک و فارنهام، 2003).در طول دهه گذشته تأکید روزافزونی به اهمیت و نقش متغیرهای شخصیت در پیشرفت تحصیلی شده و متغیرهای شخصیتی خاصی را در موفقیت عملکرد تحصیلی مهم می‎دانند( مک آیلاری  و بانتینگ ، 2002).( لانس بری، سودارگاس ، گیبسون  و لئونگ ، 2005 )، عنوان کردند که صفات شخصیتی با توانایی تحصیلی دانش‎آموزان یعنی پیشرفت تحصیلی در رابطه است از طرفی این صفات می‎توانند پیش‎بینی کننده ترک تحصیل باشند.

 

اگر چه ارتباط مستقیمی بین موفقیت در مدرسه و ویژگی‎های شخصیتی به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته است، استفاده از مدل پنج عاملی شخصیت به عنوان چارچوبی برای سازماندهی تحقیقات قبلی پیشنهاد گردیده است( لایدرا و همکاران، 2007 و کونارد، 2006). پرموزیک و فورنهام عقیده دارند با توجه به نتایج گسترده پیرامون رابطه میان صفات شخصیتی و پیشرفت تحصیلی می‎توان گفت که پرسش‎نامه نئو می‎تواند سهم مهمی در پیش‎بینی موفقیت تحصیلی باشد.

 

نتایج تحقیقات نشان می‎دهد که پنج عامل بزرگ شخصیت، می‎تواند به خوبی عملکرد تحصیلی را پیش‎بینی کند( پرموزیک و فورنهام، 2003؛ لایدرا و همکاران، 2007 و کونارد، 2006). به طور مثال نتایج تحقیق پرموزیک نشان می‎دهد که روان‎رنجوری با عملکرد تحصیلی رابطه معکوس دارد، در صورتی که وظیفه‎شناسی و سازگاری، پیشرفت تحصیلی بالایی را به همراه دارد. کاستا و مک‎کری (1992)، بیان کردند که عامل مهم شخصیتی که به طور مداوم می‎تواند پیشرفت تحصیلی را پیش‎بینی کند، گشودگی است، که به پذیرفتن ایده‎های جدید و گرایش به جستجوی تجارب علمی جدید اشاره دارد. بلیکل (1996) دریافت که گشودگی نسبت به تجارب با عملکرد تحصیلی ارتباط مستقیمی دارد. باربارانلی (2003)، به این نتیجه رسید که ارتباط منفی بین برون‎گرایی و همچنین ارتباط مثبت بین درونگرایی و پیشرفت تحصیلی وجود دارد. همچنین او دریافت که روان‎رنجوری در همه سطوح ارتباط منفی با نمرات دانش‎آموزان دارد. به نظر می‎رسد که اضطراب و نگرانی از عوامل تهدید کننده موفقیت هستند. برون‎گراها نیز ترجیح می‎دهند که فعالیت اجتماعی بیشتری داشته باشند تا فعالیت‎های تحصیلی، که این موضوع می‎تواند تأثیر زیان بخشی در تحصیلات افراد داشته باشند(لیدرا و همکاران، 2007).

 

هاون و همکاران(2002)، در تحقیق خود بر روی ویژگی‎های شخصیتی نشان داد که بین نوروزگرایی و پیشرفت تحصیلی ارتباط منفی وجود دارد. پائون و آشتون(2001)، نیز نشان دادند که وظیفه‎شناسی و گشودگی دو بعد مهمی هستند که به طور مستقیم با پیشرفت تحصیلی رابطه دارند، از این رو انتظار می‎رود که این ویژگی‎ها همبستگی نیرومندی با سایر عوامل مربوط به پیشرفت داشته باشند. ولی در تحقیقی لاوسون  دریافت که گشودگی ارتباط منفی با عملکرد و یادگیری دارد( زویک و وبستر، 2004). لازم به ذکر است تاریخچه فرد در موفقیت و پیشرفت تحصیلی می‎تواند شخصیت فرد را تحت تأثیر قرار دهد و از طرفی  والدین معمولاً در قبال پیشرفت و ویژگی نسبت به فرزندان پاداش می‎دهند. بنابراین پیشرفت تحصیلی و شخصیت به طور دو جانبه و با تقویت یکدیگر می‎توانند زمینه سلامت روانی را فراهم سازند.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-2-1. عملکرد تحصیلی 2

2-2-1-2. عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از: 5

2-2-1-3.  ویژگی‎های‎شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی: 8

2-2-1-4. خانواده و نقش آن در عملکرد تحصیلی 11

2-2-2. درگیری والدین در امور تحصیلی 13

2-2-2-2. الگوی روابط والد و فرزند 13

2-2-2-3. سبك‌های والدین 14

2-2-2-4. تحصیلات والدین 15

2-2-3. عوامل مربوط به محیط آموزشی 16

2-2-3-1. كیفیت در آموزش 16

الف: امکانات آموزشی 18

ب: ارتباط معلم و دانش‌آموز 19

2-3-1. پیشینه پژوهش: 21

فهرست منابع 25

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

 

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مفهوم سند انتقال اجرایی

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مفهوم سند انتقال اجرایی شناسایی سند انتقال اجرایی انواع سند انتقال اجرایی ارکان تنظیم سند انتقال اجرایی دانلود مقاله سند انتقال اجرایی نحوه تنظیم سند انتقال اجرایی مشكلات بعد از تنظیم سند انتقال…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 9 مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش…

کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین

کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین کلمات کلیدی : کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین رفتن به سایت اصلی کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین بی‌گمان رایانه در چند دهه کنونی از عوامل اصلی و کلیدی پیشرفت شناخته شده است.…

پرسشنامه مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (iars)

پرسشنامه مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (iars) کلمات کلیدی : مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (iars) مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی مقیاس خطرپذیری جوانان ایرانی مقیاس خطرپذیری جوانان پرسشنامه خطرپذیری جوانان پرسشنامه خطرپذیری شغلی پرسشنامه خطرپذیری نوجوانان ایرانی پرسشنامه خطرپذیری نوجوانان رفتن به…

پروپوزال جایگاه مصلحت در حقوق كیفری

پروپوزال جایگاه مصلحت در حقوق كیفری تقسیم بندی انواع مصلحت جایگاه مصلحت در حقوق كیفری ضوابط و ویژگی های مصلحت پروپوزال جایگاه مصلحت در حقوق كیفری پروپوزال مصلحت در حقوق كیفری پروپوزال مصلحت در حقوق جزا رفتن به سایت اصلی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری الکترونیکی مبانی نظری یادگیری الکترونیکی پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی پیشینه داخلی یادگیری الکترونیکی پیشینه خارجی یادگیری الکترونیکی پیشینه پژوهش یادگیری الکترونیکی پیشینه نظری…

پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان

پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان دانلود پاورپوینت SVM دانلود پاورپوینت ماشین بردار پشتیبان دسته بندی داده های جدید مسئله جداسازی غیر خطی ماشین بردار پشتیبان پاورپوینت ماشین بردار پشتیبان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل…

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان بررسی جنبه های کیفری و منع تغییر کاربری اراضی

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان بررسی جنبه های کیفری و منع تغییر کاربری اراضی حقوق مدنی حفظ کاربری اراضی جنبه های کیفری کاربری اراضی دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان بررسی جنبه های کیفری و منع…

پروپوزال تأثیر عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی در محافظه کاری مشروط و بدون قید و شرط

پروپوزال تأثیر عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی در محافظه کاری مشروط و بدون قید و شرط محافظه كاری شرطی محافظه كاری غیرشرطی عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی تاثیر عملکرد مدیریتی بر محافظه كاری شرطی تاثیر عملکرد مدیریتی بر محافظه كاری غیرشرطی تاثیر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده غیرعادی سهام 32 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده غیرعادی سهام 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازده غیرعادی سهام مبانی نظری بازده غیرعادی سهام پیشینه تحقیق بازده غیرعادی سهام پیشینه داخلی بازده غیرعادی سهام پیشینه خارجی بازده غیرعادی سهام…

پاورپوینت درس معانی و بیان 2 رشته زبان و ادبیات فارسی

پاورپوینت درس معانی و بیان 2 رشته زبان و ادبیات فارسی پاورپوینت درس معانی و بیان 2 رشته زبان و ادبیات فارسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس معانی و بیان 2  رشته زبان و ادبیات فارسی   به تعداد…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بدشکلی هراسی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بدشکلی هراسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بدشکلی هراسی مبانی نظری بدشکلی هراسی پیشینه تحقیق بدشکلی هراسی پیشینه داخلی بدشکلی هراسی پیشینه خارجی بدشکلی هراسی پیشینه پژوهش بدشکلی هراسی پیشینه نظری…

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی مزیتهای رقابتی بر اساس مدل الماس رقابت ملی پورتر

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی مزیتهای رقابتی بر اساس مدل الماس رقابت ملی پورتر پرسشنامه مزیتهای رقابتی پرسشنامه مدل الماس رقابت ملی پورتر پرسشنامه شناسایی مزیتهای رقابتی پرسشنامه اولویت بندی مزیتهای رقابتی پرسشنامه مزیتهای رقابتی بر اساس مدل الماس رقابت…

مقاله رشته مهندسی نرم افزار با عنوان داده کاوه

مقاله رشته مهندسی نرم افزار با عنوان داده کاوه داده کاوی DATA MINING استخراج اطلاعات دسته بندی داده ها فرآیند و مراحل داده کاوی تفاوت داده کاوی و آنالیز های آماری دانلود مقاله رشته مهندسی نرم افزار با عنوان داده…

مبانی نظری بررسی رابطه محافظه کاری از نگاه سود و زیانی و ترازنامه ای

مبانی نظری بررسی رابطه محافظه کاری از نگاه سود و زیانی و ترازنامه ای محافظه كاری سود و زیانی محافظه كاری ترازنامه ای رابطه محافظه کاری از نگاه سود و زیانی و ترازنامه ای مبانی نظری رابطه محافظه کاری از…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان كارایی اطلاعاتی بازار سرمایه نسبت به سود سهمی برای شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان كارایی اطلاعاتی بازار سرمایه نسبت به سود سهمی برای شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار سود سهمی سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار بازار بورس و سرمایه دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

تحلیل تطبیقی و مطالعه ژئوشیمیایی چاهها و مخازن گاز

تحلیل تطبیقی و مطالعه ژئوشیمیایی چاهها و مخازن گاز تحلیل تطبیقی و مطالعه ژئوشیمیایی چاهها و مخازن گاز بررسی ژئوشیمیایی چاهها مطالعه ژئوشیمیایی مخازن گاز تفسیر داده های راک اول وبیو مارکر مقاطع سطحی فسیر داده های بیو مارکر و…

بررسی رابطه بین مهارتهای مدیریتی مدیران و رضایت شغلی کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

بررسی رابطه بین مهارتهای مدیریتی مدیران و رضایت شغلی کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس رضایت شغلی مهارت های مدیریتی رضایت شغلی کارکنان مهارتهای مدیریتی مدیران رابطه بین مهارتهای مدیریتی مدیران و رضایت شغلی کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی…

پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس (روم شرقی )

پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس (روم شرقی ) پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس ( روم شرقی ) معماری بیزانس ( روم شرقی ) پاورپوینت معماری بیزانس تحقیق معماری بیزانس مقاله معماری بیزانس نقاشی بیزانسی پیشینه تاریخی هنر معماری در روم…

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های تفکر پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ و واگنر پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 پرسشنامه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 43 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق…

فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها

فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها ویژگیهای فن بازار تعریف فن بازار پایان نامه فن بازار بررسی فن بازار در ایران همیت فن بازار در اسناد بالادستی اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار وضعیت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش تاریخچه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش فصل…

پاورپوینت بررسی کاربرد آجرهای شیشه ای

پاورپوینت بررسی کاربرد آجرهای شیشه ای پاورپوینت بررسی کاربرد آجرهای شیشه ای شیشه رنگی شیشه مسطح شیشه دو جداره شیشه سکوریت شیشه نشکن شیشه انعکاسی بلوك شيشه‌ای مواد تشكيل دهنده شيشه طريقه ساخت آجرهای شيشه‌ای خصوصيات آجر شيشه‌ای خصوصيات سازه‌ای…

حل المسائل پژوهش عملیاتی

حل المسائل پژوهش عملیاتی کلمات کلیدی : حل المسائل پژوهش عملیاتی رفتن به سایت اصلی حل المسائل پژوهش عملیاتی ( تحقیق در عملیات ) برنامه ریزی خطی و کاربردهای آن محمدرضا مهرگان هیلیر و لیبرمن - بردلی , هکس و…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *