چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

پاورپوینت نمایش سری فوریه سیگنال های متناوب

پاورپوینت نمایش سری فوریه سیگنال های متناوب پاورپوینت نمایش سری فوریه سیگنال های متناوب ضرایب سری فوریه سیگنالهای متناوب(پیوسته) قضیه پارسوال خواص سری فوریه شیفت زمانی شیفت فرکانسی معکوس زمانی مزدوج زمانی ضریب زمانی کانولوشن زمانی مقیاس کردن زمانی ضرایب…

انواع روشهای تنش زدایی و اندازه گیری تنشهای پسماند

انواع روشهای تنش زدایی و اندازه گیری تنشهای پسماند تنش زدایی تنشهای پسماند انواع روشهای تنش زدایی انواع روشهای اندازه گیری تنشهای پسماند طبقه بندی روش های تنش زدایی نحوه تشكیل تنش های پسماند تشریح تنش پسماند در جوش دانلود…

مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی

مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی…

صلاحیت در رسیدگی به امور مدنی با بررسی ق.آ.د.م 79

صلاحیت در رسیدگی به امور مدنی با بررسی ق.آ.د.م 79 صلاحیت محاکم اختلاف در صلاحیت قرار عدم صلاحیت انواع صلاحیت محاکم اختلاف در صلاحیت حاکم اختلاف در صلاحیت ذاتی محاکم دانلود مقاله صلاحیت در رسیدگی به امور مدنی صلاحیت در…

ارزیابی ارتباط سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک

ارزیابی ارتباط سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک مدیریت سرمایه فکری عملکرد مالی در بانک پارسیان پایان نامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی رابطه مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی پایان نامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی…

پروپوزال بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

پروپوزال بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک پروپوزال سرمایه اجتماعی پروپوزال مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 74 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 74 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازمان یادگیرنده مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده پیشینه داخلی سازمان یادگیرنده پیشینه خارجی سازمان یادگیرنده پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده پیشینه نظری…

ماهیت و ویژگی های جو سازمانی و مفهوم پردازی  صاحب نظران از آن

ماهیت و ویژگی های جو سازمانی و مفهوم پردازی  صاحب نظران از آن کلمات کلیدی : جو سازمانی در ایران انواع جو سازمانی ابعاد جو سازمانی رویکردهای جو سازمانی نظریه های جو سازمانی جو روانشناختی سازمانی تعریف جو سازمانی در…

نظریه ها و مولفه های اساسی عزت نفس

نظریه ها و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : مولفه های عزت نفس کوپر اسمیت مولفه های اساسی عزت نفس نظریه عزت نفس روزنبرگ نظریه عزت نفس کوپر اسمیت نظریه عزت نفس نظریه عزت نفس راجرز نظریه های…

پاورپوینت سیاست در سازمان

پاورپوینت سیاست در سازمان پاورپوینت سیاست در سازمان تحقیق سیاست در سازمان تعریف سیاست تعریف سازمان تعریف سیاست سازمانی گستردگی رفتار سیاسی مدل رفتار اخلاقي سياسي مديريت رفتار سياسي دلایل رفتار سیاسی فنون رفتار سیاسی هشت تاکتیک سیاسی متداول در…

حذف یون ها و فلزات سنگین از آب شهری با ترکیب مزوپوری SBA-15

حذف یون ها و فلزات سنگین از آب شهری با ترکیب مزوپوری SBA-15 حذف یونها سنگین از آب شهری حذف فلزات سنگین از آب شهری ترکیب مزوپوری SBA15 برای حذف یونها سنگین ترکیب مزوپوری SBA15 برای حذف فلزات سنگین ارائه…

مبانی نظری دولت الکترونیک

مبانی نظری دولت الکترونیک مبانی نظری در مورد دولت الکترونیک دانلود مبانی نظری دولت الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق دولت الکترونیک پیشینه تحقیق دولت الکترونیک ادبیات نظری دولت الکترونیک فصل دوم پایان نامه دولت الکترونیک ادبیات و مبانی نظری دولت الکترونیک…

فصل دوم پایان نامه سوء مصرف مواد

فصل دوم پایان نامه سوء مصرف مواد کلمات کلیدی : مبانی نظری سوء مصرف مواد پیشینه تحقیق سوء مصرف مواد پیشینه داخلی سوء مصرف مواد پیشینه خارجی سوء مصرف مواد پیشینه پژوهش سوء مصرف مواد پیشینه نظری سوء مصرف مواد…

ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA

ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها…

پایان نامه سلامت روان سالمندان

پایان نامه سلامت روان سالمندان کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روانی پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه درباره سلامت روانی موضوع پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه درباره سلامت روان سالمندان پایان نامه در مورد سلامت روان سالمندان موضوع…

ارتباط سبکهای یادگیری وابسته / نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهر سقز درسال تحصیلی 87-86

ارتباط سبکهای یادگیری وابسته / نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهر سقز درسال تحصیلی 87-86 دوزبانگی جنسیت دوره راهنمایی دانش آموز دو زبانه پیشرفت تحصیلی زبان فارسی سبک یادگیری وابستهنابسته به زمینه…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنیدگی مبانی نظری تنیدگی پیشینه تحقیق تنیدگی پیشینه داخلی تنیدگی پیشینه خارجی تنیدگی پیشینه پژوهش تنیدگی پیشینه نظری تنیدگی ادبیات نظری تنیدگی چارچوب نظری…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شبکه های اجتماعی مبانی نظری شبکه های اجتماعی پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی پیشینه داخلی شبکه های اجتماعی پیشینه خارجی شبکه های اجتماعی…

جزوه نقشه برداری مهندسی

جزوه نقشه برداری مهندسی جزوه نقشه برداری مهندسی رفتن به سایت اصلی سرفصل مباحث مطرح شده به شرح زیر می باشد. (1مفاهیم کلی • تعریف نقشه برداری • تقسیمات نقشه برداری • انواع نقشه برداری • نقشه و انواع نقشه…

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی تاثیر اینترنت بر بازاریابی پرسشنامه رایگان بازاریابی اینترنتی دانلود پرسشنامه بازاریابی اینترنتی پرسشنامه استاندارد بازاریابی اینترنتی دانلود پرسشنامه تحقیقات بازاریابی پرسشنامه تاثیر اینترنت بر بازاریابی پرسشنامه بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی رفتن به…

ارزیابی مهمترین دلایل ناکارامدی گزارشهای ارزیابی محیط زیستی (EIA) سدهای بزرگ در ایران

ارزیابی مهمترین دلایل ناکارامدی گزارشهای ارزیابی محیط زیستی (EIA) سدهای بزرگ در ایران گزارش ارزیابی آثار محیط زیستی سد بزرگ روشهای ارزیابی سدهای بزرگ در ایران اثرات زیست محیطی سدهای بزرگ در ایران ارزیابی مهمترین دلایل ناکارامدی گزارشهای ارزیابی محیط…

راهکار اسناد منطقه ای و بین المللی به انواع خشونت علیه زنان

راهکار اسناد منطقه ای و بین المللی به انواع خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در حقوق بین الملل…

دانلود پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي ( فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

مصلحت از منظر امام خمینی

مصلحت از منظر امام خمینی دانلود مقالات رشته فقه و معارف اسلامی دانلود مقاله مصلحت از منظر امام خمینی دانلود مقاله مصلحت تشخیص مصلحت تزاحم احكام حكومتی دانلود مقاله مصلحت از دیدگاه امام خمینی دانلود مقالات فقه و معارف اسلامی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *