کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری
عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

 

 

 

 

 

 

دانلود کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

مقدمه 
در ديدگاه امروز، بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايتمندي، وفاداري، ايجاد ارتباط مؤثر با وي و كيفيت از ديدگاه او است. بنابراين تلاش بر اين است كه مشتريان دائمي و وفادار باشند. از آنجا كه نيروهاي ارائه دهنده خدمات با مشتريان در تماس مستقيم هستند، بنابراين بخش بزرگي از وفاداري مشتريان و استحكام ارتباط با آنان از طريق كاركنان ارائه دهنده خدمت حاصل مي شود.از اين رو هتل‌ها نيز به عنوان ارائه دهندگان خدمات به دنبال گسترش و ارتقاء كيفيت ارتباطشان با مشتريان مي‌باشند. كه اين خود باعث تشديد رقابت در زمينه ارائه خدمات بيشتر و برتر به مشتريان و افزايش هزينه‌هاي آنان مي باشد. در اين زمان، هتل‌ها سعي مي كنند تا هزينه ها را كنترل كنند و اين كشمكش به مديران هتل‌ها انتقال مي‌يابد. يك راه مقابله با اين مشكل سعي در حفظ و نگهداري مشتري و تشويق مشتري به خريد دوباره مي باشد زيرا امروزه جذب مشتري جديد بسيار گرانتر از نگهداري مشتري موجود است (ریچارد و ساسر  1990). 

 

 

 

اگر تلاش‌هاي بازاريابي تمركز زيادي روي حفظ مشتري داشته باشد احتمال مؤثر بودن اين تلاش‌ها بيشتر است. اين امر باعث وفاداري مشتريان و حمايت آنان از سازمان مي شود. حمايت‌هاي مشتريان مجموع‌هاي از فعاليت هاي بازاريابي است كه منجر به افزايش كارايي و انجام سرمايه گذاري مؤثرتر در بازاريابي مي گردد و شامل مواردي از قبيل ارائه داوطلبانه اطلاعات مختص هر مشتري توسط خود او، انجام تحقيقات بازاريابي توسط مشتري جهت سازمان‌هاي مورد نظر وي، به كارگيري گفته هاي شفاهي (توصيه هتل به ديگران) و افزايش ميزان دریافت خدمات جاري مشتري از هتل مي‌گردد. بهره مندي از اين گونه حمايت‌هاي مشتريان تعاملات بيشتر و ارتباطات مستمرتر با آنان را طلب مي كند. در اين زمان مديريت ارتباط با مشتري و توجه به كيفيت ارتباط با مشتريان فرآيندي جامع در جهت ايجاد حداكثر سودآوري ناشي از ارتباط با مشتري مي باشد (زابلا و جانستون  2004).

 

 

البته لازم به ذکر است هر مشتري ارزش جداگانه اي براي سازمان دارد و CRM می‌تواند با بخش بندي مشتريان موجود براساس ارزشي كه براي سازمان دارند (ارزش طول عمر مشتری) به مشتریان کمک کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباطات با ان و همچنین میزان ایجاد ارزش هر مشتری در طول عمر آن در این پژوهش تلاش محقق بر آن است که به بررسی ارتباطات بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت ارتباط (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری بپردازد.

 

 

لذا در اين بخش در ابتدا مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و انواع و مدل‌های استقرار آن توصيف گرديده و سپس مفاهیم کیفیت ارتباط و نتایج حاصل از آن مورد ارایه قرار گرفته است، در گام بعدی مفهوم ارزش طول عمر مشتری مورد بسط قرار گرفته و در نهایت به برخی از مطالعات مشابه ای که درگذشته در خصوص موضوع این تحقیق انجام شده پرداخته شده است. 
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

منابع
 

 

پاورپوینت بررسی مدل هاي متداول کسب و کار در جهان

پاورپوینت بررسی مدل هاي متداول کسب و کار در جهان کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی مدل هاي متداول کسب و کار در جهان تحقیق مدل هاي متداول کسب و کار در جهان مدل هاي متداول کسب و کار در جهان…

نقش مشاور در بخشهای مختلف آموزش و پرورش:نقش مشاور در كاهش افت تحصیلی

نقش مشاور در بخشهای مختلف آموزش و پرورش:نقش مشاور در كاهش افت تحصیلی مشاوره نقش مشاور افت تحصیلی نقش نظام مشاوره و راهنمایی در سمت دهی به استعدادها مشاوره شغلی و سازگاری های حرفه ای نقش مشاور درامورتحصیلی وتربیتی دانش…

پیشینه تحقیق و مبانی نظری توسعه منابع انسانی

پیشینه تحقیق و مبانی نظری توسعه منابع انسانی کلمات کلیدی : مبانی نظری آموزش و توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی فصل دوم پایان نامه توسعه منابع انسانی دانلود مبانی نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع…

سلامت روان و ابعاد آن

سلامت روان و ابعاد آن کلمات کلیدی : ابعاد سلامت روانی ابعاد اصلی سلامت روانی ابعاد مختلف سلامت روانی نظریه های سلامت روان نظریه های مربوط به سلامت روان دیدگاه های مختلف در مورد سلامت روان رویکردهای مختلف در مورد…

کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده

کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده رفتن به سایت اصلی کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده به تعداد 46 صفحه pdf دو طرف اسکن مناسب دانشجویان ارشد و دکتری حسابداری شامل…

بررسی ابعاد و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی با نگاهی به آینده آن

بررسی ابعاد و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی با نگاهی به آینده آن رفتار شهروندی سازمانی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی آینده رفتار شهروندی سازمانی اهمیت رفتار شهروندی سازمانی تحقیق رفتار شهروندی سازمانی چهارچوب های رفتار شهروندی سازمانی…

پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود

پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل ابراز وجود پروتکل درمانی شناخت خود پروتکل درمانی منابع شناخت خود دانلود پروتکل…

رویکرد پیشگیرانه در حفاظت از راهها و جاده ها در فصل سرما

رویکرد پیشگیرانه در حفاظت از راهها و جاده ها در فصل سرما حفاظت از راهها و جاده ها کنترل برف و یخ زدگی راهها مدیریت نگهداری زمستانی راهها حفاظت از راهها در زمستان رویکرد پیشگیرانه در حفاظت از راهها و…

اهمیت برقراری سیستم حسابداری در سازمان های دولتی شهرداری چالوس

اهمیت برقراری سیستم حسابداری در سازمان های دولتی شهرداری چالوس سیستم حسابداری حسابداری دولتی بودجه و حسابداری بودجه سیستم حسابداری در سازمانها اهمیت برقراری سیستم حسابداری در سازمان های دولتی شهرداری چالوس دانلود پایان نامه رشته حسابداری رفتن به سایت…

مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران

مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران مطالعه تاریخی منطقه 15 تهران مطالعه جمعیتی منطقه 15 تهران مطالعه جغرافیا طبیعی منطقه 15 تهران مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران دانلود مقالات جغرافیا دانلود…

پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده

پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده دنیای فازی پیشینه منطق فازی کاربردهای منطق فازی منطق فازی و هوش مصنوعی پروفسور لطفی زاده مقاله منطق فازی بررسی…

پروپوزال زمانبندی منابع در محاسبات ابری

پروپوزال زمانبندی منابع در محاسبات ابری کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فمینیسم در سینما

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فمینیسم در سینما مبانی نظری فمینیسم در سینما پیشینه فمینیسم در سینما دانلود مبانی نظری فمینیسم در سینما پیشینه تحقیق فمینیسم در سینما ادبیات نظری فمینیسم در سینما فصل دوم پایان نامه فمینیسم در سینما…

پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها

پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی شرکت…

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک پرسشنامه بانکداری الکترونیک پرسشنامه پذیرش بانکداری الکترونیک دانلود پرسشنامه بانکداری الکترونیک دانلود پرسشنامه پذیرش بانکداری الکترونیک پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه شناسایی عوامل…

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پایان نامه رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت دانش در…

پاورپوینت قیمت گذای در بازارهای بین المللی

پاورپوینت قیمت گذای در بازارهای بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت قیمت گذای در بازارهای بین المللی تحقیق قیمت گذای در بازارهای بین المللی قیمت گذای در بازارهای بین المللی اصول قیمت گذاری تعریف قیمت‌گذاری اهداف قیمت گذاری قیمت گذاری…

مبانی نظری بررسی وضعیت اعتباری دریافت کنندگان تسهیلات و تصمیم گیری براساس آن برای پرداخت تسهیلات به مشتریان

مبانی نظری بررسی وضعیت اعتباری دریافت کنندگان تسهیلات و تصمیم گیری براساس آن برای پرداخت تسهیلات به مشتریان مدیریت ریسک اعتباری شاخص های انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری پارامترهای موثر در انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری کاهش احتمال عدم باز…

مبانی نظری ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک

مبانی نظری ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک کلمات کلیدی : زنجیره تامین ناب زنجیره تامین چابک استراتژی های زنجیره تامین ناب استراتژی های زنجیره تامین چابک ویژگی های زنجیره تامین در الگوهای ناب ویژگی های زنجیره…

نظریه های لکنت زبان و تشریح علل اختلالات گفتاری و زبانی

نظریه های لکنت زبان و تشریح علل اختلالات گفتاری و زبانی کلمات کلیدی : علل لکنت زبان انواع لکنت زبان پایان نامه لکنت زبان نظریه های لکنت زبان روشهای درمان لکنت زبان جدیدترین روش درمان لکنت زبان رفتن به سایت…

پرسشنامه هوش هیجانی شاته و همکاران 33 سوالی

پرسشنامه هوش هیجانی شاته و همکاران 33 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش هیجانی شات پرسشنامه هوش هیجانی شات 33 دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شاته روایی پرسشنامه هوش هیجانی شات دانلود مقیاس هوش هیجانی شاته نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی…

پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان فیبر نوری و اجزای سیستمهای انتقال در آن به همراه اسلاید

پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان فیبر نوری و اجزای سیستمهای انتقال در آن به همراه اسلاید فیبر نوری مخابرات مدولاتور سیگنال‌های الكترونیكی کانال اطلاعات اجزای سیستمهای انتقال فیبر نوری و اجزای سیستمهای انتقال در آن…

پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن

پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن بررسی اثر…

پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام

پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام کلمات کلیدی : پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام به تعداد 15 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان در…

شبیه سازی فرآیند گوگردزدایی از میعانات گازی و بررسی پارامترهای موثر در راندمان واحد

شبیه سازی فرآیند گوگردزدایی از میعانات گازی و بررسی پارامترهای موثر در راندمان واحد فرآیند شبیهسازی گوگردزدایی میعانات گازی دیسولفیدها راندمان گوگردزدایی باکتریولوژیکی روش اکسیداسیون مرکاپتان زدایی نفت پایان نامه محیط زیست رفتن به سایت اصلی شبیه سازی فرآیند گوگردزدایی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *