معرفی 15 تا از بهترین کافه های ایران به نظر مشتری در سال 1401

آموزش کافه داری و معرفی بهترین و دنج ترین کافه ها

معرفی 15 تا از بهترین کافه های ایران به نظر مشتری در سال 1401

1.  کافه صدف ولیعصر، از بهترین کافی شاپ های ایران

کافه صدف ولیعصر یکی از بهترین کافی شاپ های ایران

اگه دنبال یه جای ساده و زیبا میگردی، میتونی کافه صدف ولیعصر رو انتخا کنی که شعبه  اش توی بیمارستان فوق تخصص چشم پزشکی نور هست و منوی جذاب و خوشمزه ای هم داره و صد البته قهوه هاش عطر و طعم خاصی داره. راستی توی کل ایران هم شعبه های مختلفی داره.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه اسفندیار، بیمارستان نور، طبقه روی همکف
2. کافی شاپ لوکس تولیپ شیراز از معروف ترین کافی شاپ های ایران

کافه شیک تولیپ شیراز

کافه تولیپ یه کافی شاپ دنج و راحت با دکوراسیون جذاب و لوکس  هست که میتونی از بین منوهای متفاوتش هر چیزی که مورد پسندت شد رو انتخاب کنی. البته پیشنهاد میکنم که نوشیدنی های خوشمزه اش رو هم از دست ندی.

آدرس: شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش خیابان سروناز، جنب رستوران ایتالیایی بل پاسی
3. کافی شاپ مدرن و زیبای لئون مشهد

کافه لوکس لئون مشهد

کافه لئون مشهد، یه کافی شاپ با منظره فوق العاده قشنگیه به طوری که میتونی کل مشهد رو زیر پاهات ببینی! این کافی شاپ یه جای خوش آب و هوایی قرار داره و با چیدمان زیبای میز و صندلی هاش ناخودآگاه جذبت میکنه. مشتری های پایه ثابت این کافی شاپ معتقدند که این کافه از بهترین کافی شاپ های ایران است و قهوه هاش کیفیت بالایی داره. انواع مختلفی از خوردنی هایی مثل: سوپ، اسنک، چیز کیک، سالاد میوه و قهوه جزو سفارشاتی هست که طرفداران بیشتری داره. راستی توی ماه رمضون هم منوی خاصی داره. بهتره برای یه بار هم شده امتحانش کنی و لذت ببری.

آدرس: مشهد، بلوار کاوه، مجموعه رفاهی آبادگران

در نت نظر بخوان: بهترین کافی شاپ های مشهد
4. کافی شاپ برتر ایرانی، کافه جازوه تبریز

کافی شاپ زیبای جازوه تبریز

یکی از کافی شاپ های شلوغ تبریز، کافه جازوه هست که قهوه های خوش طعم و فوق العاده ای داره که اگه یه بار امتحانش کنی طعم قهوه واقعی رو میچشی و مشتری پای ثابتش میشی. با اینکه مغازه کوچیکیه اما حسابی تونسته طرفدارای زیادی هم جور کنه. میتونی داخل کافه یا حتی بیرونش هر چی که سفارش میدی رو سرو کنی. انواع قهوه هم توی این کافه پیدا میشه. نوشیدنی های دیگه هم شامل قهوه فرانسه، اسپرسو و هات چاکلت هست که به طور ویژه ای مشتری داره. کافه جازوه فقط یه دونه شعبه توی تبریز داره و دو تا شعبه دیگه اش هم توی رشت و اصفهان قرار داره.

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، اول بارون آواک
5. یکی از جذاب ترین کافی شاپ های ایران، کافه لیمو اصفهان

کافی شاپ معروف لیمو اصفهان

اگه میخوای یه کافی شاپ خیلی شاد با صندلی های رنگارنگ رو تجربه کنی پس بهتره سری به کافه لیمو اصفهان بزنی تا هم حال و هوات عوض بشه و هم  بتونی از خوراکی های خوشمزه اش تست کنی  به خصوص صبحانه گرمش که خیلی لذیذ و خوشمزه است.

آدرس: اصفهان، مرداویج، بلوار شیخ کلینی، جنب دسر سرای بهاری
6. یکی از کافی شاپ های رویایی ایران، کافه پاییز رشت

کافی شاپ پاییز رشت

برای انتخاب یه کافی شاپ متفاوت با منظره های رویایی بهت کافی شاپ پاییز رشت رو پیشنهاد میدم. هم طبیعت زیبایی داره و هم با دیدن منظره فوق العاده اش میتونی انواع نوشیدنی و خوراکی خوشمزه رو نوش جان کنی. کافه پاییز رشت یه پاتوق خوب برای کافه بازها و جوونهاست.

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، مرکز خرید ایرانیان، طبقه ۱۱

در نت نظر بخوان: بهترین کافی شاپ های رشت
7. کافه میامی گرگان، از زیباترین کافی شاپ های ایران

کافه لاکچری میامی گرگان

کافه میامی به صبحانه هاش و فضای بسیار زیباش معروفه، پس اگه دلت صبحانه یا خوراکی های خوشمزه خواست که در منظره ای زیبا میل کنی بهتره یه نگاهی به کافه میامی بندازی.

آدرس: گرگان، میدان گرگان پارس، خیابان عدالت ۳۶ (خیابان آذر)
8. کافه کاروما قزوین از کافی شاپ های محبوب ایران

کافی شاپ کاروما قزوین

بهترین کافی شاپ برای نوشیدن قهوه توی شهر قزوین، بدون شک “کافه کاروما” هست بخاطر اینکه ین کافه زیر نظر انجمن تخصصی قهوه اروپا فعالیت می کنه و نوشیدنی هایی که توی اینجا سرو میشه هم با استانداردهای بین المللی هماهنگن!! این کافه با دکوراسیون خاص و منظره زیبایی که داره، فضای دل انگیزی رو  برای نوشیدن قهوه و گپ و گفت با دوستات فراهم کرده.

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی شمالی، روبروی پمپ بنزین، مجتمع نارون، طبقه ۳
9. کافه بامداد آبادان، یه کافی شاپ دنج و زیبا

کافی شاپ بامداد آبادان

یه کافی شاپ آروم و دنج، کافه بامداد آبادان است که میتونی با آرامش کامل یه نوشیدنی خوش طعم رو میل کنی و یه روز خوبی رو در این کافه داشته باشی. منوهای جالب و خوشمزه ای رو داره که به امتحانش می ارزه.

آدرس:آبادان، خیابان امیری، نبش کوچه فرهنگ
10. کافی شاپ هزار و یک شب یاسوج

کافی شاپ هزار و یک شب یاسوج

اگه اهل یاسوج هستی و میخوای یه پاتوق خوب پیدا کنی، کافه هزار و یک شب یه جای خوب و مناسب برای نوشیدنی و خوراکی های متنوعه. از کافه های خوب یاسوج که هم نوشیدنی هاش خوبه هم خوراکی هاش تازه و خوشمزس.

آدرس: یاسوج، خیابان یاسوج شیراز، خیابان فردوسی، بین کوچه هجرت ۱ و ۲
11. کافه کاژه بندرعباس، از کافه های مدرن ایرانی

کافی شاپ کاژه بندرعباس یکی از برترین کافی شاپ های ایران

یه کافه دنج و آروم با دکور کاملا چوبی و خاص، قهوه های فوق العاده ای داره  و همینطور اسنک و فراپه های متنوع و خوشمزه ای هم داره که حتما باید یه روز رو مهمون این کافی شاپ زیبا باشی که از بهترین کافی شاپ های ایران است.

آدرس: بندرعباس، بلوار رسالت شمالی، سیزده هکتاری، نبش کوچه فرخی
12. کافی شاپ خوشمزه باران در قم

کافی شاپ باران قم

کافی شاپ باره بهترین انتخاب توی قم هست که علاوه بر دنج بودنش، خوراکی های بی نظیرش عقل از هوشت می بره و. باید حواست جمع کنی که انگشتاتو نخوری!! این کافه برای اونایی که دنبال یه جای متفاوت و شیک میگردن مناسبه. بستنی های خوشمزه و رنگارنگش رو هم حتما تجربه کن.

آدرس: قم، میدان مفتح
13. کافی شاپ شیک و ساده ونیز یزد

کافی شاپ رویایی ونیز یزد

کافی شاپ ونیز یه کافه شیک و در عین حال با دکوری ساده و زیباست که با دیدنش جذب میشی و دوست داری که بازم به این کافه سر بزنی. انواع قهوه، اسپرسو، هات چاکلت، دمنوش، آب میوه و … توی این کافه سرو میشه و به فروش میرسه.

آدرس: یزد، خیابان امام، خیابان مسجد جامع
14. کافی شاپ ویکولو تهران از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های ایران

یکی از بهترین کافی شاپ های ایران،کاف ویکولو تهران

کافی شاپ ویکولو رو توی تهران همه میشناسن و یه کافه رویایی با محیطی دنج و جذابه که معماریش شبیه کوچه های قدیمی اروپاست. اگه تو هم میخوای یه جای متنوع با محیطی دیدنی رو تجربه کنی پس حتما به این کافی شاپ محبوب یه سری بزن و از منوهای خوشمزه اش امتحان کن.

آدرس: تهران، الهیه ، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه

در نت نظر بخوان: بهترین کافی شاپ های تهران
15. کافی شاپ جاوی از معروف ترین کافی شاپ های مشهد

کافی شاپ استایل جاوی مشهد

کافه و رستوران جاوی خیلی‌ استایل مدرنی‌ داره، هم منوی غذایی و نوشیدنیاش و هم محیطش. فضای باز و بسته هم داره. این کافی شاپ این روزا یکی‌ از معروفترین کافی شاپ های مشهد است و همچنین پاتوق خیلی از جوونهاست تو هم اگه میخوای بری به این کافه پس بهتره قبلش زنگ بزنی و هماهنگ کنی تا جا رزرو کنی.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بهارستان ۱۰/۳
16. کافه بلانش اصفهان یکی از جالب ترین کافی شاپ های ایران

کافی شاپ دیدنی و مدرن بلانش اصفهان

یه کافه خیلی جالب و بامزه که تو یه هواپیما قدیمی درست شده. نوشیدنی های این کافه هم فوق العاده خوش طعم و خوش مزه اند. میتونی یه روز قشنگ رو داخل یه هواپیما داشته باشی اما این هواپیما برخلاف بقیه پرواز نمیکنه!!

آدرس: اصفهان، انتهای خیابان مرداویج، خیابان پرواز
17. کافی شاپ سنتی نارنج کرمانشاه

کافی شاپ سنتی نارنج کرمانشاه

کافی شاپ نارنج یه کافه اصیل و واقعی چه در ظاهر چه منوهای جذابشه، وقتی وارد این کافه میشی با دیدن دکور سنتی و متفاوتش حس خوبی میگیری و بعد از اون هم بوی خوش شیرینی های خونگیش مستت میکنه، طوری که دوست تمام طول روز رو اونجا سر کنی!!

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان روبروی اداره کار (خیابان پشت زاگرس)، روبروی آتلیه کاندیدا
18. کافی شاپ فوق العاده دارچین کرج

کافی شاپ چشم نواز دارچین کرج

کافی شاپ «دارچین»یه پیشنهاد فوق العاده برای کافه بازهاست. این کافه یه محیط خودمونی و جذاب داره  که ۳ تا بخش است. اولی که خود کافه هستش که فضاش فوق العاده ست به خصوص طبقه دومش، که تراس خیلی قشنگی داره، اینجا می تونی انواع غذاهای سبک و نوشیدنی و حتی صبحانه رو میل کنی، بخش دوم و البته جذاب ترش اینه که تو فضای کافه یک گالری برای ارائه و نمایش آثار هنرمندان تو کلیه رشته های هنرهای تجسمی فراهم شده، بخش آخرشم اینه که انواع قهوه های درجه یک، قهوه ترک، بهترین چای ها و انواع شکلات رو به صورت کلی و جزئی به مشتریاش عرضه می کنه. پس حتما باید حداقل یه بار امتحانش کنی.

آدرس:کرج، جهانشهر، میدان هلال احمر
19. کافی شاپ زیبای بامداد همدان

کافه محبوب بامداد همدان

کافی شاپ بامداد همدان، یه کافی شاپ دنج است که همه چیزش عالیه، از موسیقی زنده اش گرفته تا خوراکی های خوشمزه ای که حتما باید امتحانشون کنی. با گوش دادن به موسیقی میتونی با لذت سفارش هات رو نوش جان کنی.

آدرس: همدان، میدان بیمه، جاده دره جدید مرادبیک، ابتدای جاده آبشار، برج تجاری تندیس
20. کافه نو ساری یه کافی شاپ شگفت انگیز و زیبا

کافه نو ساری یه کافه هیجان انگیز

کافی شاپ نو ساری، یه کافه دنج و آروم با منوی وسوسه کننده و هیجان انگیزه که دکوراسیونش هم خیلی قشنگه. پیشنهاد میشه اگه سری به شمال زدی، این کافه رو از یاد نبری.

آدرس: ساری، خیابان حافظ، بین اقاقیا و آزالیا
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.